δύναμη και ακαριαία απόδοση μέγιστης ροπής
Οι δύο, ενσωματωμένοι στους δύο πίσω τροχούς, ηλεκτροκινητήρες, αποδίδουν ακαριαία τη μέγιστη τιμή της ροπής, που φτάνει τα 4.800 Nm, εξασφαλίζοντας άμεση και αδιάκοπη επιτάχυνση. Τα ειδικά ελαστικά και οι ζάντες των 20” εξασφαλίζουν απίστευτο κράτημα του δρόμου. Το ακόμα πιο ριζοσπαστικό πλήκτρο «προσπεράσματος» στο τιμόνι, παρέχει μία στιγμιαία ώθηση, όταν ο οδηγός θελήσει να κάνει προσπέραση.
πρωτοποριακή τεχνολογία κινητήρα, ενσωματωμένης στον τροχό
Τοποθετώντας από ένα κινητήρα σε κάθε πίσω τροχό, εξασφαλίζεται χωρίς καθόλου απώλειες, η παροχή του συνόλου της ισχύος στον κάθε κινητήριο τροχό, για βέλτιστη απόκριση και βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση. Αυτή η τεχνική μειώνει τον αριθμό των εξαρτημάτων και το βάρος, ενισχύοντας έτσι την ευελιξία, την απόδοση και την αυτονομία του Renault 5 Turbo 3E. Η δυνατότητα ελέγχου της κατανομής της ροπής σε κάθε τροχό παρέχει βέλτιστο έλεγχο των κινήσεων των μπροστινών τροχών, (ακρίβεια χειρισμών), της πρόσφυσης και της ευελιξίας.