επιδόσεις

Renault 5 Turbo 3E
Το πιο ισχυρό μοντέλο υψηλών επιδόσεων στην ιστορία της μάρκας*, το Renault 5 Turbo 3E ενσωματώνει ανόθευτο αγωνιστικό πάθος.

* σε διαδικασία έγκρισης
τεχνικά χαρακτηριστικά

Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
κινητήριο σύνολο   
2 ηλεκτροκινητήρες στους πίσω τροχούς 4κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας τοποθετημένος πίσω και στο κέντρο, χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων
μετάδοση στους πίσω τροχούς  στους πίσω τροχούς
μέγιστη ισχύς 540 ίπποι (400 kW)* 160 hp στις 6.000 σ.α.λ.
μέγιστη ροπή 4,800 Nm*206 Nm    
αναλογία κιλών / ίππο2,7 kg/hp6 kg/hp
πλατφόρμα αποκλειστικά για το συγκεκριμένο μοντέλο  Renault 5 drift
βάρη και διαστάσεις

Renault 5 Turbo 3E Renault 5 Turbo 1980
μήκος 4,08 m      3,66 m
πλάτος 2,03 m      1,75 m
ύψος 1,38 m      1,32 m
μεταξόνιο2,57 m      2,43 m
βάρος κενού έτοιμο για οδήγηση 1400 kg*      970 kg
αναλογία βάρους / ισχύος 2,7 kg/hp6 kg/hp
επιδόσεις

Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
επιτάχυνση  0 -100χλμ./ώ.   λγότερο από 3,5s*    
6,9s
επιτάχυνση 0 - 200χλμ./ώ. λιγότερο απο 9 s * /
ρεπρίζ 80- 120χλμ./ώ. λιγότερο απο 2 s * /   
400m από στάση λιγότερο απο 11 s * 15s    
1,000m πό στάση λιγότερο απο 20 s * 27,8s
μέγιστη ταχύτητα 270 km/h*        πάνω από 200 km/h
χαρακτηριστικά ηλεκτροκίνησης

Renault 5 Turbo 3ERenault 5 Turbo 1980     
εκτιμώμενη αυτονομία βάσει WLTP πάνω απο 400 km*    
/
ισχύς φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) 11 kW     /
ισχύς φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC) έως 350 kW    
/   
χρόνος φόρτισης από 15 έως 80% με συνεχές ρεύμα (DC) 15 min * από σημείο φόρτισης συνεχούς ρεύματος, ισχύος 300kW /   
τάση800 V     /
χωρητικότητα μπαταρίας (πραγματική) 70kWh          /
οικολογικό αυτοκόλλητο 0  /
* οι τεχνικές προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν πριν την έγκριση τύπου του οχήματος
μάθετε περισσότερα

εξαιρετικές επιδόσεις

Renault 5 Turbo 3E
ανόθευτο αγωνιστικό πάθος
Το κινητήριο σύνολο με τους 2 ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 540 hp (400kW) και επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση έως τα 100 km/h σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 270 km/h στην πίστα. Το πνεύμα του "turbo" επιστρέφει προσφέροντας καθηλωτικές επιδόσεις.
δύναμη και ακαριαία απόδοση μέγιστης ροπής
Οι δύο, ενσωματωμένοι στους δύο πίσω τροχούς, ηλεκτροκινητήρες, αποδίδουν ακαριαία τη μέγιστη τιμή της ροπής, που φτάνει τα 4.800 Nm, εξασφαλίζοντας άμεση και αδιάκοπη επιτάχυνση. Τα ειδικά ελαστικά και οι ζάντες των 20” εξασφαλίζουν απίστευτο κράτημα του δρόμου. Το ακόμα πιο ριζοσπαστικό πλήκτρο «προσπεράσματος» στο τιμόνι, παρέχει μία στιγμιαία ώθηση, όταν ο οδηγός θελήσει να κάνει προσπέραση.
πρωτοποριακή τεχνολογία κινητήρα, ενσωματωμένης στον τροχό
Τοποθετώντας από ένα κινητήρα σε κάθε πίσω τροχό, εξασφαλίζεται χωρίς καθόλου απώλειες, η παροχή του συνόλου της ισχύος στον κάθε κινητήριο τροχό, για βέλτιστη απόκριση και βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση. Αυτή η τεχνική μειώνει τον αριθμό των εξαρτημάτων και το βάρος, ενισχύοντας έτσι την ευελιξία, την απόδοση και την αυτονομία του Renault 5 Turbo 3E. Η δυνατότητα ελέγχου της κατανομής της ροπής σε κάθε τροχό παρέχει βέλτιστο έλεγχο των κινήσεων των μπροστινών τροχών, (ακρίβεια χειρισμών), της πρόσφυσης και της ευελιξίας. 

εκπληκτική ευελιξία

Renault 5 Turbo 3E
μοναδική αρχιτεκτονική σχεδίασης
Το αμάξωμα από ανθρακονήματα συνδυάζει ιδανικά το χαμηλό βάρος και την ακαμψία, σε μια κατασκευή με εντυπωσιακό λόγο μήκους/πλάτους το 2 (4,08 m μήκος και 2,03 m πλάτος). Το Renault 5 Turbo 3E έχει το ίδιο πλάτος με ένα υπεραυτοκίνητο, όντας όμως αρκετά εκατοστά πιο κοντό, κάτι που δικαιολογεί και το χαρακτηρισμό του «mini-supercar».
οδηγικές συγκινήσεις
Με το βάρος στα 1.450 kg και τους 540 hp στους πίσω τροχούς, το Renault 5 Turbo 3E προσφέρει εξαιρετική αναλογία βάρους/ισχύος που φτάνει το εντυπωσιακό νούμερο των 2,7 kg/hp. Το μεταξόνιο των 2,57 m και το χαμηλωμένο κέντρο βάρους με την μπαταρία στο πάτωμα, είναι στοιχεία που συμβάλλουν καθοριστικά στη μέγιστη ευελιξία του αυτοκινήτου.
οδήγηση στα μέτρα του καθενός
Το μοντέλο προσφέρει διάφορες επιλογές προγραμμάτων οδήγησης. Στην πίστα, το πρόγραμμα “race” 1 καθώς και η επιλογή του προγράμματος “drift assist/υποβοήθηση πλαγιολίσθησης” 2 σε συνδυασμό με το κάθετα τοποθετημένο χειρόφρενο σε στυλ rally car, προσφέρουν απόλυτα ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση και ιδανική τοποθέτηση πριν από τη στροφή. Στο δρόμο, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου μπορεί να διαμορφωθεί από άνετη έως δυναμική, με τις επιλογές των προγραμμάτων “normal”, ή “sport”, ή “snow” 3 .

1 αγώνας
2 ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση, με 3 επίπεδα υποβοήθησης
3 οδήγηση σε χιόνι

ηλεκτρικό ταμπεραμέντο

Renault 5 Turbo 3E
ολοκαινούργια πλατφόρμα
Οι δεξιότητες και η τεχνογνωσία του Group της Renault παίρνουν σάρκα και οστά στην εξέλιξη του Renault 5 Turbo 3E. Η πλατφόρμα αλουμινίου αναπτύχθηκε ειδικά από τους μηχανικούς της Alpine Cars για να είναι όσο το δυνατόν πιο ελαφριά και ευέλικτη.
εκτιμώμενη αυτονομία οδήγησης
Η μπαταρία των 70kWh που τοποθετείται κάτω από το δάπεδο, παρέχει εκτιμώμενη αυτονομία οδήγησης, βάσει πρωτοκόλλου WLTP, πάνω από 400 km* στο δρόμο, και εκπληκτική ισχύ στην πίστα. Απόδοση στην υπηρεσία του οδηγού, όπου και όπως και αν κινείται.

* οι τεχνικές προδιαγραφές ενδέχεται να αλλάξουν πριν την έγκριση τύπου του οχήματος
υπερ-ταχεία φόρτιση
Η μπαταρία έχει τη δυνατότητα υπερ-ταχείας φόρτισης χάρη στην υποδομή των 800-volt που διαθέτει και τη δυνατότητα φόρτισης από παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) με ισχύ έως και 350kW. Για τη φόρτιση από 15 έως 80% της μπαταρίας, αρκούν μόλις 15 λεπτά.